دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام زنگ ایلمه

خوش آمديد - امروز :

دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام زنگ ایلمه

موضوع : آذربایجان, ,

دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام زنگ ایلمه
Download New Music Afshin Azari – Zang Eylama


متن آهنگ جدید زنگ ایلمه از افشین آذری

زنگ ایلمه بیرده .. زنگ ایلمه بیرده اختارما سن ده سالما اوزونو درده

زنگ ایلمه بیرده
زنگ ایلمه بیرده اختارما سن ده سالما اوزونو درده

زنگ ایلمه بیرده
زنگ ایلمه بیرده من سیزده قالارسان یاشیارسان بو شهرده

یقین کی بیلیرسن
آرتیخ گتریم من
بیر واقت دیردین گدن هش واقت قایدماز
ساخلاماخلا گالماز
آغلاماخ لا اولماز
متن اهنگ Betarina.ir

جانیم اوز یوخیلان
آخی قوز یاشی آخیتماز

زنگ ایلمه بیرده
زنگ ایلمه بیرده اختارما سن ده سالما اوزونو درده

زنگ ایلمه بیرده
زنگ ایلمه بیرده من سیزده قالارسان یاشیارسان بو شهرده

اولماز دی بو کاشکی
قلبین ده بو عشقی
دفن ایله جم
اوستونه بیر داش گویاجام من

بولمزدیم اوزوم هم اوز گوزوم ده
هم سنین گوزلرین ده یاش گویاجام من

زنگ ایلمه بیرده
زنگ ایلمه بیرده اختارما سن ده سالما اوزونو درده

زنگ ایلمه بیرده
زنگ ایلمه بیرده من سیزده قالارسان یاشیارسان بو شهرده

زنگ ایلمه بیرده …زنگ ایلمه بیرده من سیزده قالارسان یاشیارسان بو شهرده


Mp3 320
Afshin Azari – Zang Eylama


ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تمام حقوق مادي و معنوي و ترجمه قالب براي "پارس تولز : مرجع وبمستران ايراني" محفوظ است و هر گونه کپي برداري خلاف قوانين مي شود. مترجم قالب: پارس تولز